طرز تهیه شیک پروتئینی کره ‌بادام زمینی و ژله برای دیابتی‌ها

کد مطلب 6202 1399-08-12 23:48
زمان تقریبی مطالعه 2دقیقه

کتاب کاله/ شیک پروتئینی کره ‌بادام زمینی و ژله معمولا از آن دست ترکیبات خطرساز برای بیماران دیابتی‌ به شمار می‌آید که مصرف آن‌ها در وعده صبحانه ممنوع است، چرا که هم کره بادام‌زمینی کالری بالایی دارد، و هم ژله مملو از شکر است.  ما در اینجا به شما دستور تهیه یک شیک پروتئینی کره بادام زمینی را معرفی می‌کنیم که اگر دیابت دارید، می‌توانید با خیال راحت از آن لذت ببرید



کتاب کاله/ شیک پروتئینی کره ‌بادام زمینی و ژله معمولا از آن دست ترکیبات خطرساز برای بیماران دیابتی‌ به شمار می‌آید که مصرف آن‌ها در وعده صبحانه ممنوع است، چرا که هم کره بادام‌زمینی کالری بالایی دارد، و هم ژله مملو از شکر است.  ما در اینجا به شما دستور تهیه یک شیک پروتئینی کره بادام زمینی را معرفی می‌کنیم که اگر دیابت دارید، می‌توانید با خیال راحت از آن لذت ببرید. این شیک در سه مرحله پروتئین کافی را به شما می‌رساند، این سه مرحله‌ شامل پودر پروتئین، کره بادام زمینی، و پنیر کوتاژ یا پروسس خواهد بود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا طرز تهیه شیک پروتئینی کره ‌بادام زمینی و ژله را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه شیک پروتئینی کره ‌بادام زمینی و ژله
پنیر پروسس گوسفندی نصف پیمانه
پودر پروتئین یک پیمانه
پودر ژله رژیمی با طعم توت‌فرنگی یک قاشق غذاخوری
آرد بادام زمینی دو قاشق غذاخوری
نمک یک‌سوم قاشق چای‌خوری
شیرین‌کننده طبیعی چهار پیمانه
یخ خرد شده سه چهارم پیمانه
شهد یک قاشق غذاخوری
طرز تهیه شیک کره ‌بادام زمینی و ژله
مرحله اول
در ابتدا تهیه این شیک پنیر پروسس، پودر پروتئین و آرد بادام‌زمینی را داخل مخلوط‌کن ریخته و برای 30 ثانیه با هم مخلوط کنید. سپس پودر ژله رژیمی را به همراه نمک، شیرین کننده طبیعی منتخب خود و یخ به سایر مواد داخل ظرف اضافه کنید و خوب هم بزنید تا کاملا یک‌دست شوند. شما همچنین می‌توانید برای شیرین کردن و حالت ژله‌ای این شیک از انواع مربا و شهدهای ارگانیک مثل مربای سیب، مربای بهار نارنج، مربای کامکوات یا هر مربای دیگری استفاده کنید.
مرحله دوم
پس از اضافه کردن شهد مورد نظر، مواد شیک داخل مخلوط‌کن را برای 20 ثانیه مجددا هم بزنید تا کاملا یک‌دست شوند. این شیک پروتئینی کره بادام زمینی و ژله شاید یکی از بهترین غذاها برای دیابتی‌ها به شمار نرود اما با توجه به مواد تشکیل دهنده بدون قند و چربی خود یک میان‌ وعده  سالم محسوب می‌شود؛ نوش جان.



این مطلب را برای دوستانتان هم ارسال کنید :