1401\05\22 16:51:03


انتشار فراخوان مسابقه عکس و فیلم کوتاه میراث عاشورائیان در زنجان

زنجان-مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: فراخوان مسابقه عکس و فیلم کوتاه میراث عاشورائیان منتشر می شود.

سید سعید صفوی گفت: این مسابقه در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنری فیلم و عکس در آئین‌های ویژه از جمله ماه محرم برگزار می‌شود.

تبلیغات
آموزش مجازی هنر
آرت ویم، آموزش های مجازی با کیفیت و برترین اساتید کشور ، کالیوگرافی ، خوشنویسی، کالیوگرافی
# خوشنویسی - # نقاشی - # هنری

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: مسابقه عکس و فیلم کوتاه میراث عاشوراییان با محوریت سنت‌ها و آئین‌های عزاداری، جلوه‌های ماه محرم در زندگی امروزی، مراسم تعزیه و شبیه‌خوانی، کاروان‌های عزاداری، شام غریبان، شیرخوارگان حسینی، کودک و محرم برگزار می‌شود. صفوی بیان کرد: هنرمندان می‌توانند آثار خود را در قالب عکس و فیلم کوتاه تا ۳۰ شهریورماه سال جاری به نشانی صفحه مجازی اینستاگرام zanjan_cthh ارسال کنند و اسامی برندگان هم‌زمان با هفته گردشگری اعلام خواهد شد و همچنین از نفرات برتر قدردانی خواهد شد. مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با اشاره به شرایط شرکت در این مسابقه، خاطرنشان کرد: این مسابقه به صورت رقابتی برگزار می‌شود و هر عکاس مجاز به ارسال حداکثر پنج قطعه عکس و ۳ فیلم کوتاه است وعکس‌ها می‌توانند با دوربین عکاسی و یا موبایل گرفته شود..

.


بازنشر از : مهر

میراث فرهنگی زنجان

جشنواره عکس

سعید صفوی