1402\01\14 08:22:10


تمهیدات تشییع پیکر شهید «میلاد حیدری» در قرچک تشریح شد

قرچک- فرماندار قرچک تمهیدات پیش بینی شده برای برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید «میلاد حیدری» در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فاتحی نژاد صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری مراسم تشییع شهید «میلاد حیدری» گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «میلاد حیدری» اندیشیده شده است.

وی افزود: مراسم تشییع این شهید بزرگوار رأس ساعت ۱۵ و از یادمان شهدای پانزده خرداد باقرآباد شروع و به سمت میدان امام خمینی (ره) ادامه خواهد یافت. فرماندار قرچک اظهار داشت: با عنایت به برگزاری این مراسم در روز دوشنبه ۱۴ فروردین، محدودیت ترافیکی از ساعت ۱۴ الی ۱۷ اعمال خواهد شد و مسیر رفت از یادمان شهدای پانزده خرداد باقرآباد تا میدان امام خمینی (ره) قرچک و خیابان‌های منتهی به این مسیر مسدود می‌باشد، که همشهریان گرامی می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند. فاتحی‌نژاد بیان داشت: از آحاد هموطنان خداجو و انقلابی دعوت می‌کنم تا با حضور شکوهمند خود در مراسم وداع و تشییع پیکر این شهید گرانقدر، ضمن قدردانی از ایثار و رشادت شهیدان، بر تداوم راه ایشان و حرکت پوینده انقلاب تاکید شود.

شهید میلاد حیدری، بامداد جمعه ۱۱ فروردین در پی حمله جنایت کارانه رژیم غاصب صهیونیستی در دمشق به فیض شهادت نائل آمد.. .


بازنشر از : مهر

علیرضا فاتحی

فرمانداری قرچک

تشییع شهدا