1402\01\14 11:27:31


جبران عقب ماندگی‌های خراسان جنوبی با ریسک پذیری و جسارت مدیران

بیرجند- بازرس کل خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه بازرسی استان از مدیران ریسک پذیر و جسور حمایت می‌کند، گفت: جبران عقب ماندگی‌های خراسان جنوبی با ریسک پذیری و جسارت مدیران محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رحیمی صبح دوشنبه در دیدار با مشاور عالی و دستیار ویژه استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اظهار کرد: سازمان بازرسی کل کشور بر اساس اصل ۱۷۴ قانون اساسی زیر نظر ریاست قوه قضائیه با دو وظیفه اساسی نظارت بر اجرای صحیح قانون در دستگاه‌های دولتی و نظارت بر حسن جریان امور در این دستگاه‌ها تشکیل شده است تا مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی بدون انحراف از قانون به بهترین شکل به وظایف خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه بازرسی استان از مدیران ریسک پذیر و جسور حمایت می‌کند و این ضرورتی برای استان است، گفت: عقب ماندگی‌های خراسان جنوبی جز با ریسک پذیری و جسارت مدیران استان محقق نخواهد شد. وی تصریح کرد: بنای اولیه ما در نگاه به عملکرد دستگاه‌ها و مدیران صحت و سلامت است مگر اینکه خلاف آن ثابت شود. وی ادامه داد: به مدیران هم اعلام کرده‌ایم آنچه از سر جسارت و ریسک پذیری برای پیشرفت و توسعه استان انجام شود مورد حمایت است.

رحیمی اضافه کرد: مدیران کم کاری و دست به عصا بودن خودشان را به گردن دستگاه‌های نظارتی می‌اندازند که با قاطعیت اعلام می‌کنم این خلاف واقع است. بازرس کل خراسان جنوبی عنوان کرد: سال با عافیتی برای مقام معظم رهبری و عموم ملت ایران و خدمتگزاران این نظام مسئلت دارم و امیدوارم سالی همراه با امنیت و گشایش امور اقتصادی و معیشتی برای مردم باشد. وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری، گفت: ما در مجموعه استان به عنوان یکی از دستگاه‌های نظارتی وظیفه خود می‌دانیم همراهی با تشکیلات اجرایی را داشته باشیم تا بتوانند به نحو احسن به مردم خدمت رسانی و در راستای تحقق منویات رهبری حرکت کنند.

رحیمی بیان کرد: در حوزه امور اقتصادی و دارایی استان تحول ایجاد شده که از خدمات مدیرکل این دستگاه تقدیر و تشکر می‌کنیم.. .


بازنشر از : مهر

سازمان بازرسی خراسان جنوبی

مهدی رحیمی

اداره کل امور اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی