1402\01\10 06:33:23


حضور دختران دهه هشتادی همدانی در برنامه از نسل قاسم شبکه امید

همدان_مسئول هیئت نرجسانه همدان گفت: پنجشنبه برنامه‌ از نسل قاسم با حضور دختران همدانی ساعت ۵ و نیم از شبکه امید پخش خواهد شد.

محدثه حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه هیئت دخترانه نرجسانه از سال ۱۳۹۸ تشکیل و شروع به فعالیت کرده است افزود: هدف از تشکیل این هیئت یا کافه دخترانه ایجاد یک پاتوق و مأمن دخترانه است که خود دخترها بتوانند در این گعده با توجه به نیازهای دختران امروز نظارت، شراکت و مدیریت داشته باشند.

وی متذکر شد: مجموعه‌ی نرجسانه یک مجموعه تشکیلاتی و تربیت محور با محوریت هیئت، ویژه دختران نوجوان و جوان ۱۳ تا ۲۵ سال است. مسئول هیئت نرجسانه همدان ادامه داد: تلاش شده است تا برنامه‌های هیئت نرجسانه کاملاً متفاوت باشد، همه اقدامات برنامه ریزی شده در این مکان طبق ذائقه دختران دهه هشتادی برنامه ریزی شده است که شامل برنامه‌های شاد، جذاب و دخترانه است که باعث جذب مخاطب که همان دختران هستند خواهد شد. حیدری بابیان این مطلب که هیئت نرجسانه تنها هیئت تشکیلاتی دخترانه در استان همدان است افزود: این هیئت پذیرای تمام دختران از تمامی سطح شهر همدان خواهد بود و خوشبختانه در حال تأسیس شعبه‌های شهرستان هستیم.

وی یادآور شد: اسفند سال گذشته از شبکه امید طی تماسی که با ما داشتند خبر دادند از هزار مجموعه تربیتی ۵۸ مجموعه انتخاب شده‌اند و هیئت نرجسانه برای ارائه مجموعه انتخاب شده است. حیدری مطرح کرد: پنجشنبه ساعت ۵ و نیم از شبکه امید با برنامه از نسل قاسم دختران همدانی در این برنامه شرکت خواهند کرد و مردم می‌توانند با رأی های خود ما را در ارائه برنامه‌های بهتر در استان همدان یاری کنند.. .


بازنشر از : مهر

هیئت مذهبی

هیأت رزمندگان اسلام

همدان