1402\01\08 14:00:20


ضرورت فرهنگ سازی برای تعالی ارزش های اخلاقی درجامعه

ساری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر ضرورت فرهنگ سازی برای تعالی بخشی به ارزش‌های اخلاقی و معرفتی در جامعه تاکید کرد و آن را اولویت اصلی در استان دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی بعداز ظهر سه شنبه در جلسه کار گروه عفاف و حجاب مازندران گفت: ترویج شعائر دینی و شئونات فرهنگی در جامعه رسالت بزرگ متولیان امر است.

این مسئول سیاسی با تاکید بر لزوم توجه به نقش آفرینی دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه اظهار کرد: باز آفرینی ارزش‌های فرهنگی جامعه را در برابر امواج سهمگین فرهنگ غربی واکسینه می‌کند. وی تلاش‌های مسئولان برای ترویج سبک زندگی دینی را حائز اهمیت دانست وافزود: ترویج سبک زندگی مومنانه مهمترین معروف در جامعه اسلامی است. سلگی با تاکید بر لزوم حمایت از فعالان فرهنگی در راه گسترش فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر افزود: تدوین بسته‌های فرهنگی ویژه امر به معروف ونهی از منکر با هدف گسترش این فریضه معنوی ضرورت دارد.

تبلیغات
آموزش مجازی هنر
آرت ویم، آموزش های مجازی با کیفیت و برترین اساتید کشور ، کالیوگرافی ، خوشنویسی، کالیوگرافی
# خوشنویسی - # نقاشی - # هنری

معاون استاندار مازندران با اشاره به سابقه درخشان دینی مردم این استان که در طول ۴۴ سال گذشته در تقویت آرمانهای انقلابی کوشیدند یادآورشد: مردم مازندران با تلاش ستودنی در راه تحکیم شعائر دینی از مرزهای اعتقادی پاسداری کردند. وی خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم برای ترویج و گسترش فرهنگ معنوی در دیار علویان برنامه‌های ویژه ای در دست اجرا دارد. معاون استاندار مازندران با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان برای ترویج فرهنگ منحط غربی در کشور افزود: استحاله فرهنگی در استان‌های شمالی کشور در کانون توجه و فعالیت معاندان قرار دارد.

سلگی با تاکید بر حساسیت کارهای فرهنگی بهره گیری از کارهای هنری در راستای گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را یادآور شد و افزود: گروههای فرهنگی باید با پیشتازی در این راستا ظرفیت‌های ماندگار خود را بسیج کنند. سلگی، مقوله حجاب و عفاف را اولویت فرهنگی در دیار علویان دانست و خواستار تلاش مؤثر دستگاه‌های فرهنگی و نهادهای مردمی در راستای اشاعه فرهنگ دینی شد. .


بازنشر از : مهر

روح الله سلگی

استانداری مازندران

حجاب و عفاف