1401\05\22 16:54:04


فرماندار مهر از خبرنگاران شهرستان مهر ولامرد تجلیل کرد

مهر – فرماندار شهرستان مهر از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان و لامرد تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه به مناسبت روز خبرنگار، از جانب فرمانداری مهر، از خبرنگاران و اصحاب رسانه و مدیران مسئول پایگاه‌های خبری شهرستان مهر طی آئینی تجلیل شدند.

حمزه محمدی فرماندار مهر در این نشست خبری اظهار داشت: کار خبرنگاری کار مهم و پراهمیت و دارای حساسیت بالایی است. وی ادامه داد: اگاه سازی جامعه از موضوعات بسیار مهم است که این مهم توسط شما خبرنگاران انجام می‌شود. محمدی افزود: پیچ تاریخی که رهبری فرمودند اگر خبرنگاران کمک کنند قطعاً به جامعه آرامش خواهد داد و در ادامه نیز ارامش روحی، اقتصادی و سیاسی داده خواهد شد.

او گفت: برای نوشتن اخبار حتماً از منابع معتبر استفاده شود، و سایت‌هایی که مجوز ندارند مجوز دار شوند. وی تصریح کرد: در نوشتن گزارشات و انعکاس اخبار دقت شود. محمدی با اشاره به اینکه اخبار شهرستان را صادقانه انعکاس دهید اظهار کرد: در هفته دولت نیز یک نشستی با اصحاب رسانه خواهیم داشت و خوشبختانه در دولت ایت الله رئیسی خدمات خوبی انجام شده و به مردم ارائه خواهد شد.

در این نشست همچنین اصحاب رسانه شهرستان مهر و لامرد از فرمانداران دو شهرستان خواستند تا جهت راه اندازی خانه مطبوعات دو شهرستان تلاش کنند.. .


بازنشر از : مهر

روز خبرنگار

لامرد

حمزه محمدی