1401\12\28 06:53:14


مرغ و پرتقال شب عید در مازندران ذخیره سازی شده است

ساری- رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ذخیره سازی لازم برای مرغ و پرتقال را انجام داده ایم و اکنون در بازار عرضه می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عنایتی کلیجی صبح یکشنبه در پانزدهمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان اظهار کرد: با توجه به اینکه روزهای پایانی سال را سپری می‌کنیم توانستیم اقدامات مؤثری در بازار انجام دهیم و این روند باید در طول سال ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: حضور شبانه روزی و پای کار بودن همه همکاران سبب شد نسبت به تأمین کالاهای اساسی اقدام کنیم و کمبودی را شاهد نباشیم. رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: حتی توانستیم نیاز میوه شب عید سایر استان‌ها را نیز تأمین کنیم. عنایتی از همکاری همه همکاران که در قرارگاه تنظیم بازار حضور فعال داشتند تقدیر و تشکر کرد و آرزوی تندرستی برای همه کسانی که خدمت گذار نظام و مردم هستند کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: امیدوارم بتوانیم از ظرفیت عظیم بخش کشاورزی برای خدمات رسانی بیشتر به مردم و کشاورزان بهره‌گیری کنیم. رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: ذخیره سازی لازم برای مرغ و پرتقال را انجام دادیم و اکنون در بازار عرضه می‌کنیم.. .


بازنشر از : مهر

حسن عنایتی

جهادکشاورزی مازندران

تنظیم بازار