1402\01\12 11:40:03


هلال احمر جزئی لاینفک از مجموعه‌های موثر در خدمت به مردم است

اراک-معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی گفت: هلال احمر جزئی لاینفک از مجموعه‌های موثر در خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری ظهر شنبه همزمان با شانزدهمین روز از اجرای طرح‌های خدمات بشردوستانه و امداد و نجات نوروزی در جلسه ویدئو کنفرانسی با رئیس جمعیت هلال احمر، معاونین و مدیران عامل استان‌ها گفت: حضور اثربخش جمعیت هلال احمر استان مرکزی در محورهای مواصلاتی مجموعه استان برای استانداری، برای مردم و مسافران، حضوری بسیار امیدوار کننده بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در ادامه گفت: در دو بحران گذشته حضور جمعیت هلال احمر استان مرکزی حضوری بود که از استانداردهای موجود کشوری هم بالاتر بوده، به عنوان مثال در سیل آهنگران در پایگاه امداد جاده‌ای سوم خرداد استان جلسه مدیریت بحران استان خیلی آنی برگزار شد که نشان دهنده آمادگی بسیار بالای این جمعیت بود که خوشبختانه کمترین خسارت را به دنبال داشت. معاون سیاسی امنیتی استانداری بیان داشت: در امداد نوروزی سال جاری بنده از ابتدای طرح که کار امدادرسانی آغاز شد از همه شهرستان‌های مرکزی بازدید کردم و همه نیروهای هلال احمر در پایگاه‌های امدادی ثابت و سیار و همچنین ورودی و خروجی شهرها حضور داشتند که این حضور پررنگ آرام بخش مردم بوده است. بهنام نظری اظهار داشت: وقتی در رأس یک مجموعه شخصی فعالیت می‌کند که بحران‌های بسیار سختی را مدیریت کرده است که یک استاندارد جهانی را دارا بود، در استان‌ها هم قطعاً به همین شکل بوده و شاهد آن هستیم که مدیر عامل جمعیت استان، معاونین، رؤسای شعب و همچنین اعضای فعال که انصافاً با استمرار حضورشان در این چند روز یک رکورد خیلی خوب را به جا گذاشتند.

نظری گفت: کسب مقام اول در میزان مشارکت مردم در نظرسنجی پست‌های نوروزی توسط استان مرکزی در کشور و کسب رتبه ششم شهرستان آشتیان بین ۵۰۰ شعبه همگی مرهون زحمات این عزیزان است. نظری در پایان گفت: ما هلال احمر را جزئی لاینفک از مجموعه‌های مؤثر در آرامش بخشی و خدمت به مردم می‌دانیم و امیدواریم که این خدمات روز به روز افزایش داشته باشد و ما هم به عنوان یک سرباز در خدمت شما هستیم.. .


بازنشر از : مهر

بهنام نظری

جمعیت هلال احمر استان مرکزی

نوروز 1402