1402\01\08 21:17:02


سخت‌ترین نوع زندگی آدم‌های عاشق

آخرین خبر/ تصور کنید بعد از یک روز خسته کننده می‌خوابید و وقتی از خواب بیدار می‌شوید می‌فهمید روز قبل برای شما تکرار شده و فقط شما از این تکرار خبر دارید. در حقیقت اسیر یک چرخه زمانی هستید.

تصور کنید بعد از یک روز خسته کننده می‌خوابید و وقتی از خواب بیدار می‌شوید می‌فهمید روز قبل برای شما تکرار شده و فقط شما از این تکرار خبر دارید.

در حقیقت اسیر یک چرخه زمانی هستید. حالا اگر در چنین شرایطی باشید چه می‌کنید؟ درحالی که شانس این را دارید که پیر نشوید، تجربه‌های جدید داشته باشید، همه چیز را درباره دیگران بدانید و... اما یک مشکل جدی خواهید داشت، تمام تلاش‌تان برای جلب توجه عشق زندگی‌تان هدر خواهد رفت؛ چون هرچه‌قدر هم دلبری کنید طرف مقابل‌تان همه چیز را فراموش خواهد کرد برای این‌که روز بعدی در کار نیست و همه چیز را درباره شما فراموش کرده است.

این ایده عجیب سوژه یکی از بهترین فیلم‌های عاشقانه تاریخ سینما به نام «روز موش خرما»، عاشقانه‌ای که از کاربران سایت IMDB امتیاز بسیار بالای 8.0 را گرفته که برای یک کمدی عاشقانه امتیاز نادری است. با معرفی این فیلم همراه ما باشید. (برای تماشای «روز موش خرما» با زیرنویس فارسی کلیک کنید) تغییر نگاه به زندگی فیلم داستان فیل کانور با بازی بیل مری است، یک کارشناس معروف هواشناسی تلویزیون که بسیار از خودراضی و مغرور است.

او مدتی است دلباخته یکی از همکارانش به‌نام ریتا  است اما این علاقه را ابراز نمی‌کند. فیل و ریتا برای تهیه یک گزارش عازم شهری کوچک می‌شوند. اما در بازگشت توفان شدید باعث می‌شود آن‌ها در شهر ماندگار شوند.

فردا که فیل از خواب بیدار می‌شود متوجه می‌شود روز قبل برایش تکرار می‌شود. او صدها بار یک روز را تکرار می‌کند و در این مدت وقتش را صرف شناخت ریتا می‌کند. کم کم موفق می‌شود توجه ریتا را جلب کند.

اما با یک مشکل بزرگ مواجه است. ریتا روز بعد هیچ چیز را به‌خاطر نمی‌آورد. فیلم مخاطب را با چند سئوال جالب درگیر می‌کند.

علت این چرخه زمانی چیست؟ فیل در مواجه با این اتفاق افسرده می‌شود یا به چشم یک فرصت به آن نگاه می‌کند؟ این چرخه چه زمانی می‌شکند و اساساً مفهوم زندگی بدون توجه به دیگران چه‌قدر پوچ است... ایده جالب فیلم که در سال 1993 تازگی ویژه‌ای داشته باعث ایجاد موقعیت‌های کمدی هم می‌شود. فیلم چند برابر بودجه اولیه‌اش فروش داشته و در نهایت هم یکی از آثار برجسته تاریخ سینماست که می‌توانید با نت تلفن همراه و بدون نیاز به اشتراک از لینک زیر تماشایش کنید.>>> برای تماشای «روز موش خرما» با زیرنویس فارسی کلیک کنیداشتراک بخرید، پلی استیشین جایزه ببرید!تماشای تمام آثار بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر برای کاربران نت همراه رایگان بوده و نیازی به خرید اشتراک ندارید،؛ اما حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود.

اما با خرید یک اشتراک چند امتیاز شامل شما می‌‌‌شود:1- در قرعه‌‌‌کشی پلی استیشن و جوایز دیگر که 13 فروردین برگزار می‌‌‌شود شرکت خواهید کرد.2- از تخفیفات ویژه اشتراک بهره مند می‌‌‌شوید.3- حجم مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.4- چند نفر همزمان و با چند دستگاه مختلف اعم از گوشی، تلویزیون هوشمند، تبلت و لپ‌‌‌تاپ می‌‌‌توانید با اینترنت نیم بهاء از یک اشتراک فیلم ببینید.5- به آرشیوی از به‌‌‌روزترین فیلم و سریال‌‌‌ها با دوبله‌‌‌های اختصاصی برای کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و... با سلیقه‌‌‌های مختلف دسترسی خواهید داشت. مانند:بهترین کمدی اکشنی که سال قبل دیدیم چه بود؟ 1402/01/07 - 23:59«سارق»؛ رکورددار سرقت تاریخ کانادا 1402/01/07 - 23:00بوکاجونیورز، از مارادونای کبیر تا کارلوس تِوز 1402/01/07 - 21:00 بازار ....

.


بازنشر از : آخرین خبر