1402\01\08 21:17:04


پیشنهاد فیلمی با بازی «شهاب حسینی» برای هشتمین شب بهار

فیلم نیوز/ برای هفتمین روز تعطیلات یک سریال امریکایی روز به نام «روان درمانی» و فیلم تحسین شده «پرسه در مه» ساخته بهرام توکلی را برای تماشا پیشنهاد داده‏ایم.  در هفتمین روز تعطیلات توانید در صورت تمایل تماشای سریال «روان درمانی» را شروع کنید و چند روزی مشغول آن باشید.

فیلم نیوز/ برای هفتمین روز تعطیلات یک سریال امریکایی روز به نام «روان درمانی» و فیلم تحسین شده «پرسه در مه» ساخته بهرام توکلی را برای تماشا پیشنهاد داده‏ایم. در هفتمین روز تعطیلات توانید در صورت تمایل تماشای سریال «روان درمانی» را شروع کنید و چند روزی مشغول آن باشید.

در کنارش فیلم ایرانی «پرسه درمه» را هم پیشنهاد داده‏ایم. فیلمی به کارگردانی بهرام توکلی که از حضور دو ستاره سینما لیلا حاتمی و شهاب حسینی بهره می‏برد. حسینی در این فیلم یکی از تکنیکی‏ترین بازی‏هایش را ارائه داده است.

اگر این فیلم را ندیده‏اید تماشایش را از دست ندهید.پرسه در مه | کارگردان: بهرام توکلی |  1388بازیگران: شهاب حسینی، لیلا حاتمی، مسعود رایگان، احمد ساعتچیانخلاصه داستان: امین که آهنگ‌ساز و نوازنده پیانو است، پس از ازدواج با رؤیا، با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شود. او تمام تلاشش را برای نوشتن یک قطعه موسیقی می‌کند اما کم‌کم مشکلات زندگی او را به جایی می‌‌رساند که تعادلش را از دست می‌دهد و … بازار درباره فیلم : بهرام توکلی بعد از موفقیت فیلم اولش «پابرهنه در بهشت»، در سال 1388 «پرسه در مه» را کارگردانی کرد و در بیست‌ونهمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بهترین فیلم دوم را گرفت. فیلم از زبان امین، شخصیت اصلی داستان درحالیکه به خاطر حادثه‌ای در کما به سر می‌برد روایت می‌شود.

امین می‌خواهد با مرور خاطرات و گذشته ‌اش نکاتی مبهم را برای خودش حل کند و انگار گذشته‌اش را تغییر دهد. او آهنگ‌ساز و نوازنده پیانو است که برای نوشتن یک قطعه موسیقی که مهمترین هدف زندگی‌اش شده است خود را به آب و آتش می‌زند اما با شنیدن صدای ممتد یک سوت در سرش، سرگردان می‌شود و در بین راه کم آورده و به پوچی می‌رسد و کم‌کم به خاطر فشارهای روحی و روانی که بر او وارد می‌شود دچار اختلالاتی می‌شود و زندگی‌اش بهم می‌ریزد. درک شخصیت امین و بازنمایی حالات روحی و روانی که با آن روبه‌روست و سیر تدریجی او به سمت فروپاشی چالش بسیار مهمی است که شهاب حسینی به‌خوبی در این فیلم از پس آن برآمده است.

تبلیغات
آموزش مجازی هنر
آرت ویم، آموزش های مجازی با کیفیت و برترین اساتید کشور ، کالیوگرافی ، خوشنویسی، کالیوگرافی
# خوشنویسی - # نقاشی - # هنری

حسینی بعد از «پرسه در مه» در «حوض نقاشی» و «برادرم خسرو» هم چنین چالش را به شکل دیگری تجربه کرد. اولین همکاری مشترک شهاب حسینی با لیلا حاتمی در «پرسه در مه» رقم خورد. آنها بعدتر در «جدایی نادر از سیمین» و «دوران عاشقی» هم‌بازی شدند.سریال روان درمانی | کارگردان : جیمز پانسولت  ، رای روسو یانگ |  2023بازیگران : جیسون سیگل،‌ جسیکا ویلیامز، هریسون فورد، لوک تنی، مایکل اوریخلاصه داستان : یک روانشناس افسرده تصمیم می گیرد فارغ از تمامی آموزش ها و اصول اخلاقی، واقعیت را به مراجعه کنندگانش بگوید.

او متوجه می شود این کار چه تاثیر شگرفی بر روی بیماران و البته خودش می گذارد و…درباره سریال : سریال «روان درمانی» از جمله سریال‏هایی است که درباره آن زیاد حرف زده شده و هرکسی که آن را دیده ، تماشایش را به دیگری هم سفارش کرده است. از همین رو این سریال در ایران طرفداران زیادی دارد. این سریال از محصولات «اپل تی وی» است که در ژانر کمدی تولید شده است.

کمدی بودن فضای سریال از یکسو و حضور هریستون فورد به عنوان یکی از بازیگران اصلی سریال و بازی منحصر بفردش از سوی دیگر موجب شده تا سریال «روان درمانی» به اثری محبوب تبدیل شود تا جاییکه «اپل تی وی» را به ساخت فصل دوم آن ترغیب کند. این سریال در بین منتقدان هم طرفداران خاص خود را دارد که یکی از آن‏ها «کریستن بالدوین» است. او درباره این سریال نوشته است:«سریال  روان درمانی یک اثر منحصربه‌فرد و امیدوارکننده به شمار می‌رود که داستان تند و تیز آن حس‌های تلخی را ایجاد می‌کند و این در حالی است که بازیگران به خوبی از پس نقش‌های خود برآمده‌اند.» تاکنون در سایت «راتن تومیتوز» ۵۰ نقد برای سریال «روان درمانی» منتشر شده که امتیاز ۸۲ درصد را برای آن به همراه داشته است.

در سایت «متاکریتیک» نیز امتیاز ۶۸ از صد دیده می‌شود که بر اساس ۲۹ نقد منتشر شده برای این اثر است.. .


بازنشر از : آخرین خبر