1401\05\23 05:08:07


چرا سریال‌های کره‌ای پرمخاطب می‌شوند؟

ایسنا/ سریال‌های انگلیسی زبان نتفلیکس، با وجود موفقیت و مخاطبی که به دست آورده اند، هنوز نتوانسته‌اند رکورد سریال کره‌ای «بازی مرکب» را بشکنند و سریال‌های کره‌ای جدید نیز همچنان رقابتی تنگاتنگ با سریال‌های انگلیسی زبان دارند. همان طور که انتظار می‌رفت سریال «چیزهای عجیب» با انتشار چهارمین فصل، توانست بینندگان زیادی را به خود جذب کند و مخاطبان این سریال در انتظار انتشار فصل پنجم و آخر این سریال هستند.

ایسنا/ سریال‌های انگلیسی زبان نتفلیکس، با وجود موفقیت و مخاطبی که به دست آورده اند، هنوز نتوانسته‌اند رکورد سریال کره‌ای «بازی مرکب» را بشکنند و سریال‌های کره‌ای جدید نیز همچنان رقابتی تنگاتنگ با سریال‌های انگلیسی زبان دارند.

همان طور که انتظار می‌رفت سریال «چیزهای عجیب» با انتشار چهارمین فصل، توانست بینندگان زیادی را به خود جذب کند و مخاطبان این سریال در انتظار انتشار فصل پنجم و آخر این سریال هستند.

سریال «چیزهای عجیب» طی هفته‌های اخیر چند میلیون ساعت افزایش بازدید داشته و توانسته به پر بازدیدترین سریال انگلیسی زبان نتفلیکس تبدیل شود. در این آمارگیری سریال «بریجرتون» در رتبه دوم قرار گرفته است.

. .


بازنشر از : آخرین خبر