1403\02\18 12:32:08


تعقیب و گریز چند کیلومتری پلیس با دزدان خودروهای وارداتی

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 3 سارق حرفه‌ای جنوب تهران در جریان یک تعقیب و گریز خبر داد و گفت: متهمان به سرقت‌های متعدد آینه بغل و چراغ جلو خودروهای وارداتی اعتراف کردند.

سردار  علی ولیپور گودرزی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کارآگاهان گشت پلیس آگاهی در منطقه نظام‌آباد در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی تیبا سفید رنگ با  3 سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست متوجه شدند، پلاک خودروی موردنظر سابقه سرقت دارد.

تبلیغات
خودرو
خودرو

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

همین کافی بود تا کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شوند و بلافاصله دستور ایست وسیله نقلیه را صادر کنند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: راننده پس از مشاهده پلیس به صورت خطرناکی با ماشین متواری شد و در مسیر به موتورسیکلت‌های پارک شده شهروندان خسارت ایجاد  کرد؛ اما کارآگاهان در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون بکارگیری سلاح چند تیر هوایی شلیک و متهمان را دستگیر کردند.

سردار گودرزی گفت: در بازرسی از داخل خودرو تعداد 5 عدد آینه بغل و ابزار آلات وسیله مخصوص باز کردن صندوق عقب و در خودرو کشف شد و متهمان در جریان تحقیقات ابتدایی به سرقت‌های متعدد آینه بغل و چراغ جلو خودروهای وارداتی اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان قصد داشتند تا از خودروی شهروندان سرقت کنند، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.
. .


بازنشر از : منبع: اعتمادآنل