1403\02\19 18:30:07


دستگیری فرد مشکوک در مرگ زهره فکورصبور ویدئو

ویدیویی که وکیل مرحومه زهره فکور صبور با انتشار آن خبر از دستگیری فردی مشکوک در پرونده خودکشی این بازیگر را مشاهده بفرمایید.

حسین شاهرخی وکیل مدافع پرونده مرگ مشکوک مرحوم فکور صبور با انتشار این ویدیو اعلام نمود پس از انتشار خبر محکومیت فرد مرموز در پرونده مرحوم زهره فکور صبور به لطف پروردگار طی عملیات ویژه مامورین خدوم نیروی انتظامی محمدرضا نجاتی اسلاملو ظرف 24 ساعت در مخفیگاه خود شناسایی و‌ دستگیر شد.

لازم به ذکر است ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی ازتمام کسانی که از این فرد شکایت یا ادعایی دارند درخواست می‌شود ظرف 48 ساعت آینده به کلانتری 129 جامی و یا دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه نمایند.

زهره فکور صبور بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در اولین روز از فروردین ماه 1357 در شهر تهران و در یک خانواده پرجمعیت هفت نفره متولد شد.

او فرزند آخر خانواده و دارای سه خواهر و یک برادر می باشد.خانم زهره فکور صبور همانند بسیاری از هنرمندان دیگر، در عرصه مدلینگ و تبلیغات فعالیت می کرد و در تبلیغ محصولات شرکت ها و برندهای مختلف لباس حضور داشت.

تبلیغات
سایت تبلیغ و آگهی
سایت تبلیغ و آگهی

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

زنده یاد زهره فکورصبور 10 اسفندماه 1400 در 43 سالگی و در منزل شخصی خود درگذشت. او پیش از فوت، مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی بی‌همگان به کارگردانی بهرنگ توفیقی بود که ناتمام مانده و هنرمندی دیگری جایگزین او شد.

 

. .


بازنشر از : منبع: ساعدنیوز