1403\02\20 17:43:08


بانجی بسته‌های الحاقی دستینی ۲ را رایگان می‌کند

طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد که برخی بسته‌های الحاقی بازی تیراندازی دستینی ۲ به صورت رایگان در دسترس هستند

طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد که برخی بسته‌های الحاقی بازی تیراندازی دستینی ۲ به صورت رایگان در دسترس هستند.

بسته‌ی الحاقی The Final Shape برای بازی دستینی ۲ قطعا نقطه‌ی عطفی را برای محبوب‌ترین تیراندازی استودیوی بانجی (Bungie) رقم خواهد زد.

با این حال، استودیو قبلا اعلام کرده است که این پایان بازی نخواهد بود. در واقع بانجی هنوز در مورد دستینی ۲ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اما تمرکز اصلی استودیو در حال حاضر این است که بسته‌ی الحاقی بعدی را به یک موفقیت بزرگ تبدیل کند.

اطلاعات اخیر در مورد محتوای Destiny ۲: The Final Shape تایید کرده‌اند که این بسته‌ی الحاقی شرایط بازی را تغییر خواهد بود، زیرا چیز‌های جدیدی مانند فرصتی برای گاردین‌ها برای ترکیب قدرت‌های Light و Darkness اضافه می‌کند. اکنون، استودیوی بانجی با انتشار یک اعلامیه‌ی غیرمنتظره، انتظارات را برای انتشار این بسته افزایش داده است.

بسته‌ی الحاقی جدید دستینی 2

اگر شما از بازیکنان دستینی ۲ هستید، به سه بسته‌ی الحاقی The Witch Queen ،Beyond Light و Shadowkeep به صورت رایگان دسترسی پیدا خواهید کرد.

این‌ بسته‌ها محتوای جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند که شامل رویداد‌های جدید، مناطق جدید، کلاس‌های جدید، محتوای داستانی و غیره می‌شود. بنابراین کسانی که در حال بازی دستینی ۲ هستند، اکنون می‌توانند بدون نیاز به خرج کردن یک سکه، عمیق‌تر در دنیای این اثر کاوش کنند. البته همه‌ی این‌ها نوعی آماده‌سازی برای The Final Shape محسوب می‌شود که بدون شک بازیکنان زیادی را به بازی جذب خواهد کرد.

محتوای موجود به صورت رایگان همچنین شامل چهار فصل آخر منتشر شده برای بازی است و از ۷ مه (۱۸ اردیبهشت) تا ۶ ژوئن (۱۷ خرداد) سال جاری در دسترس است.

با این حال، اگر می‌خواهید به آخرین محتوای موجود در حال حاضر دسترسی داشته باشید، باید بسته‌ی Lightfall را خریداری کنید. در هر صورت، این یک لحظه‌ی عالی برای بازگشت به دستینی ۲ یا اجرای آن برای بار اول است، اگر قبلا این کار را نکرده‌اید.

بسته‌ی الحاقی The Final Shape داستان ۱۰ ساله‌ی دستینی را در ۴ ژوئن (۱۵ خرداد) به پایان می‌رساند و باید دید که می‌تواند پایانی خوش بر مسیر این تیراندازی محبوب باشد یا خیر.

منبع: PCGamer

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

/*/
/*//*//*/ . .


بازنشر از : digimag